Zomerlezen 2023: Welk boek pak jij deze zomer?

Gepubliceerd op: 8 juni 2023 10:48

Heel veel Nederlanders willen graag lezen, maar het komt er gewoon niet van. Tot aan de zomer, dan is er tijd. Toch hebben mensen dan nog steeds een zetje nodig om ook echt te gaan lezen, want ook smartphones en Netflix reizen mee. De zomer is hét moment om een boek te pakken, of dat nou op je tuinstoel, op het strand of aan het zwembad is.

Welk boek pak jij?

De zomer is voor velen hét moment om te lezen. Wist je dat boeken de meest populaire mediasoort in de zomer zijn? Het boek scoort dan hoger dan sociale media, muziek, tijdschriften en tv! Welk boek pak jij deze zomer? De Bibliotheek is bij uitstek de plek om jou te helpen bij het vinden van het perfecte zomerboek.

Kom naar de Bibliotheek!

Nog geen boek gevonden om te lezen deze zomer? Geen probleem, de bibliotheek helpt je met de leukste boekentips. Kom snel langs, want de mooiste boeken voor deze zomer vind je natuurlijk in de Bibliotheek. Zomerlezen is een campagne van stichting CPNB